2009. október 29., csütörtök

A kérdőiv eredményhirdetése

Nos lezárult a szavazás
Sok meglepő eredmény nem született kb én is ezeket az eredményeket sejtettem

Milyen gyakran olvasod a blogot ?

1. Hetenete többször - 5 voks
2. Hetente egyszer - 4 voks
3. Naponta többször - 3 voks

Kedvenc téma a blogon

1. Magyar Fanok gyüjteményei - gyerekek ha ebből szeretnétek többet látni akkor várom a képeket/leveleket
2.Járműbemutatás - Sajnos a fullos járműveim nagyjából bemutattam már de majd kitalálok valamit
3. Szerkesztő gyűjteménye - Igyekszem többet irni akkor erről

Kedvenc Cobra
1.Valamelyik Viper - 4 voks - várható volt
2.Stormshadow - 3 voks
3. Destro / Iron Grenadier 2-2 voks

Kedvenc Joe

1. A felsoroltak közül egyik sem - 4 voks - ezek szerint rosszul becsültem meg a legnépszerübbnek vélt karaktereket
2. Flint / Roadblock 3-3 voks
3. Sgt. Slaughter - 2 voks

Kedvenc Cobra jármű

1. Fang I vagy II - 4 voks
2. Hiss I, II vagy III - 3 voks

Kedvenc Joe jármű

1. Rolling Thunder 6 voks
2. Valamelyik nem a listában felsorolt - 5 voks
3. Snow Cat / Awe 1-1 voks

Kedvenc Sub team

Itt óriásit mulasztottam azzal hogy a Grenadiereket nem vettem be a listába. Bocsi

1. Python Patrol - 4 voks
2. Tiger Force / Dreadnokok 3-3 voks
3. Night Force - 1 voks

Mióta gyüjtöd a Joekat

Ez számomra meglepő volt

1. 0-3 éve - 6 voks
2. Több mint 10 éve - 5 voks

Miből legyen több a blogon?

1. Kép - 5 voks Igyekszem ehhez tartani magam
2. Letöltés - 3 voks
3. Custom - 2 voks

Mióta nézed a blogot?

1. Kezdettől - 6 voks
2. Kb 1 hónapja - 4 voks

Mennyit költessz erre a hobbira átlagosan havonta?
1. 1000 - 5000 - 7 voks
2. 5-10 / 10000 felett - 3-3 voks

Benne lennél e egy közös evős-ivós mókában?

1 há hogyne - 9 voks
2. benne de ugysem jön össze - 2 voks

Köszi mindenkinek és igyekszem az eredmények szellemében eljárni és szerkeszteni a blogot a továbbiakban

üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése