2009. október 2., péntek

Customz part 2 Ratfink

Üdvözlet

Customos sorozatunk második epizódjában egy a myspacen talált custom gyáros úriember -Ratfink- munkáit mutatjuk be nektek

Elsőnek rögtön a legjobb.
Ez egy Crimson Guardból épített
átfestett, átgondolt elit harcos.
Egyszerüen gyönyörű.










Szintén igencsak tetszetős munkája
az átdolgozott Slice. Ez volt anno az a
Ninja Force figura amire mindig vágytam de ezt
pont nem kaptam meg sosem. A múltkor majdnem
sikerült beszerezni egyet de végül elbuktam a teszveszen.
A figura maga tökéletes.Szép a festés , jó az alak.
Megtartotta a figura az eredeti kisugárzását is.




Ez a figura igen ötletes.
Női cobra officert még sohasem láttunk :)
Az arc festése lehetne szebb de összességében
ez is nagyon megfogott.








Nincs olyan joe gyüjtő aki ne szeretné a Targatot szerintem.
Az alapból is tetszetős, jó figurát itt kicsit átépitve, részletesebben
láthatjuk.Dögösss








Hát mit ne mondjak ez a Techno Viper se semmi.
Itt szintén egy sokkal részletesebb, telítettebb
változatát láthatjuk az alapból is tetszetős figurának


Végezetül pedig jöjjön 3 ami szerintem kevésbé sikerült






Metal Head....tisztáa mint Benkő Dániel
egy siszemüvegben










Szegény Inci mintha megolvadt volna kissé.
Jó elgondolás de a feje nyomi lett szerintem











Alapbol sosem tetszett igazán az Overkill
de egy aranyozott Wolverine-el Serpentoros
festésben szerintem kifejezetten csúnya.
De persze izlések és pofonok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése