2009. június 17., szerda

Újragumizva vol 1.

Helló mindenkinek

Biztosan másnál is előfordult hogy Régi G.I.Joe figuránk gumija elszakadt és ezért darabokba került. Sajnos gyüjteményem előkerülésekor nagyon sok figura volt az említett állapotban így elkezdtem őket újragumizni.



A képen látható hogy újjászületett LowLight , Fast Draw, buzzer, Charboil , hu a barlangász srácnak nem emlékszem a nevére, Saw Viper, Targat és General Hawk.
A képen sajnos jol látszik hogy Charboilnak potkarja van a barlangász srácnak az egyik karja hiányzik , Buzzernak a haja nincs meg illetve Hawk és saw viper is elég viharvert állapotban van. Igy ezekhez a figurákhoz potalkatrészeket keresek ! És felszerelést mert alig vannak meg nekik.... Na mindegy töretlenül folytatom a müveleteket

7 megjegyzés:

  1. A barlangász neve: Tunel Rat
    Üdv: Skyrider (pappjozsef0819@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  2. Igen köszi közben nekem is eszembe jutott Üdv az oldalon :D

    VálaszTörlés
  3. szep mutetek! nekem sem artana nehany sebesultet ujrapofozni :)

    VálaszTörlés
  4. Olvastam egy amcsi oldalon, hogy voltak akik kisrác korukban inkább kidobták az elszakadt figurákat... nem tudták hogy kell újragumizni.

    VálaszTörlés
  5. a hülyék :)

    Nekünk az most milyen aranyat érne :D

    VálaszTörlés
  6. Konkrétan egy Tiger Force Blizzard figuráról volt szó :)

    VálaszTörlés
  7. szia balazs

    mivel gumizod őket újra? találtál vmi speckó gumit vagy egyszerű befőttes gumi rövidre kötve? az nekem gyorsan elszakadt :(

    köszi

    VálaszTörlés