2010. január 29., péntek

Egy különleges dioráma

Hello mindenkinek

A mai bemutatandó különlegességet Gergő küldte el a részemre és igencsak megmosolyogtatott.
Tulajdonképpen egy G.I.Joe-Playmobile házasitásról van szó. A poén az hogy gyerekkoromban nekem is (és szerintem másnak is) volt egy playmobile kastélyom ami tökéletes volt G.I.Joezáshoz is igy ezért duplán vicces számomra az alábbi három kép. Ha jól látom ez egy komplett Playmobile amfiteátrum amiben gladiátorként lép fel Serpentor, Destro,Cobra Commander Stormshadow és Gnawgahyde.



A buli közepén kapcsolódunk be a sztoriba. Cobra Commandert legyürték, a többiek pedig vadul hátrálnak a túlerőben lévő kiskatonák elől.









Ekkor a csata hevében Serpentor váratlanul elénekli a Pretty womant.....







Ami annyira tetszik az amfiteátrum közönségének hogy császárrá választják és tarthat egy diadalmenetet :)

1 megjegyzés:

  1. Jaj de komoly:-)
    Nekem nagyon sok legóm volt , így én azokból építettem annó mindenféle bázist és központot.
    Dominókból meg homokzsákok jöttek ki jól:-)))
    Bár talán két ilyen playmobile pálmafám is volt amik mentek a képhez:-))))

    VálaszTörlés