2009. szeptember 2., szerda

G.I.Joe Rise of Cobra

hello mindenkinek


Nehéz egy ilyen filmet értékelni.....gyermek és jelenkorom kedvenc játékait, rajzfilmjét, szereplőit próbálták meg vászonra vinni hollywoodi köntösben. Egyrészt tudtam hogy meg kell néznem hiszen ez úgymond kötelességem másrészt próbáltam elvonatkoztatni mindentől ami G.I.Joe hogy annyira ne tünjön borzalmasnak az alkotás...Igy egy közepesen szórakoztató filmet nézhettem végig na de nézzük a részleteket

Nos nos nos.....nehéz eset az egész . Egyszer mindenképp nézhető volt a film és amikor elvonatkoztattam alapvető dolgoktól akkor egészen tetszett. A látvány fasza volt, akciodus és a körített történet is elment....DE.....Akárhogyanis elvonatkoztat az ember ezzel a cimmel és karakterekkel bizonyos dolgokat (amelyek megvalosithatoak lettek volna) illett volna betartani !
Tehát lássuk a negativumokat.....akik nem látták még innentől ne olvassák a posztot :)

- Mi az hogy zartan kopasz ?
- Mi az hogy Duke haverja a kobra parancsnok?
- Mi az hogy a Bárónőnek nincs akcentusa és tulajdonképpen ő nem is gonosz?
- Mi az hogy Ripcord feka amikor ő figurában egy öregecske barna haju bajuszos fehér faszi volt? ....Marlon Wayansnek lett volna vagy 100 fiatal feka karakter.
- Dennis Quaid nagyjából lószart alakit Hawkként és a többi szinész sem nyujt extrát. Még Destro elment meg Stormshadow és Snake eyes de a többi nagyjából semmilyen szinészi játék volt.

Pozitivumok

-Ami vicces volt h feltünt egy pillanatra Dr.Mindbender de teljesen másként nézett ki ő is mint figurában de az ő megjelenésére nem számitottam .
- A járművek egész jól sikerültek. Stellar Stiletto, Night Raven és egy 4wd Stingerre hajazo Dzsip is volt



Szoval vegyes érezelmek kavarogtak bennem a film után....ha elvonatkoztatva néztem akkor egészen elment ha nem elvonatkoztatva néztem akkor elég gyenguszra sikerült pár kisebb pozitiv dolgot leszámitva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése